Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с тоци

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с тоци

    Значи случая е следния: преди около месец колата се разпищяла на паркинг ие свирила цял ден. Вечерта се прибирам- вече не свири, но никой от съседите не ми каза. На следващия ден около 10.30 ч. отново се разсвирила, но тоя път като се прибрах около 17.30 ч. пак си свиреше и беше успяла да изтощи акумулатора- а той е на 1 год. Заведох я на алармаджиите, и те казаха, че е мн. чувствителна алармата и я намалиха. Преди седмица обаче пак се разсвирила както си беше на слънце и като се качих в нея установих, че ми светят контролните лампи на таблото, т.е. колата е на контакт и алармата свири защото си мисли, че някой я краде. Вечерта- нищо, но на следващия ден отново го направи (таблото й само си светна). Ходих при алармаджиите и при ключар и ми казаха, че е работа за ел. техник. На някой случвало ли му се е и от къде може да е?
    GTV 2000 T.SPARK 16V 150hp

  • #2
    Здравей колега,

    в жегите специално и моята аларма често изписуква (не свири, а само късо предупреждение), но това е от топлинното разширение и после свиването на някои материали... даже някои дни много често се случва, но да светват лампите вътре не...това наистина е по-скоро ел. проблем, но пък е много възможно да е следствие на работата на алармаджията....той не е ли "електричар" ?!?!?!? какво разбира от аларми ако не познава добре какво пипа по ел. инсталацията????
    Нещо странно има...
    Принципно при неправилен монтаж на аларма, доста неща могат да се оплескат...но....от колко време си с тази аларма?

    П.С. сега се сетих..погледни си клемите на акумулатора!!!! бях виждал една спукана и не правеше добре контакт....съоветно вкл/икл. всичко според това дали опира или не.....това би могло да прави проблеми!!!
    Alfa Romeo Spider 2.0 16V Twin Spark 155hp '00 Lusso

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от proper Покажи съобщение
      Здравей колега,

      в жегите специално и моята аларма често изписуква (не свири, а само късо предупреждение), но това е от топлинното разширение и после свиването на някои материали... даже някои дни много често се случва, но да светват лампите вътре не...това наистина е по-скоро ел. проблем, но пък е много възможно да е следствие на работата на алармаджията....той не е ли "електричар" ?!?!?!? какво разбира от аларми ако не познава добре какво пипа по ел. инсталацията????
      Нещо странно има...
      Принципно при неправилен монтаж на аларма, доста неща могат да се оплескат...но....от колко време си с тази аларма?

      П.С. сега се сетих..погледни си клемите на акумулатора!!!! бях виждал една спукана и не правеше добре контакт....съоветно вкл/икл. всичко според това дали опира или не.....това би могло да прави проблеми!!!
      Няма начин без сериозен проблем тая кола да си даде сама контакт - може да е от доста неща Както казваш може и алармаджията да се е насрал - в последно време ми се случва постоянно
      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
      sigpic
      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
        Няма начин без сериозен проблем тая кола да си даде сама контакт - може да е от доста неща Както казваш може и алармаджията да се е насрал - в последно време ми се случва постоянно
        Така си е. Най-правилното е щом алармаджията вдига ръце, да се прегледа внимателно колата , да не стане по-голяма беля.
        Alfa Romeo Spider 2.0 16V Twin Spark 155hp '00 Lusso

        Comment


        • #5
          Ами алармаджията не предложи да се нагърбят с това. Може би трябва да отида при друг, а пък алармата е още в гаранция. Колата я взех от Росен- черно GTV А0077Вт март месец т.г.и понеже сме приятели щеше да ми каже ако има нещо, но пък той я купи август 2008 г. и не я е карал в жегите, но ми направи впечатление, че понякога като загася колата и извадя ключа, лампите продължават да светят, това го е видял и алармаджията при монтажа през август 2008. Ходих и на автоключар както казах, но казаха, че не е за тя. Колкото до клемите- оглеждал съм ги- здрави са- но от там просто може да не дава добър контакт, не виждам какво могат да допринесат за проблема. Току що я караха колата на електричар но казали, че без да направи проблема нищо не можели да направят- остава да си пусна един ден да седна при електричаря, да оставя колата на слънце и да я чакам да направи номера.
          GTV 2000 T.SPARK 16V 150hp

          Comment


          • #6
            алармата с автономно захранване ли е?

            ако клемите прекъсват т.е дават контакт, но понякога не....то се включва алармата веднага... абе много неща може да са, както каза Бобо.
            При "премигване" на акумулатора се "ресетва" (рестартира" и еку-то и всичко....

            Провериха ли ти дали в покой колата има консумация над нормалното?
            Във всяка реномирана акумулаторджийница могат да ти направят този тест. Т.е. дали има утечки и дали нещо смущава или консумира ток (а не трябва) когато колата е паркирана?


            П.С. Преди седмица един приятел закъса в Гърция...прецакан акумулатор...нов на месеци....оказа се, че го е "сварил" (образно казано), като е дал скоро преди това ток на един джип дизел.....
            Електродите вътре се деформират от силно повишената температура и в последствие окъсяват... Нека ти прегледат и акумулатора ако може, но някой наистина специалист по акумулатори!!!
            Alfa Romeo Spider 2.0 16V Twin Spark 155hp '00 Lusso

            Comment


            • #7
              Ама Влади не е от акумулатора бе брат
              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
              sigpic
              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

              Comment


              • #8
                Ама и да се ресетне ЕКУ-то, не трябва да останат да светят лампите. А какво точно е автономното захранване- защото казаха алармаджиите, че ако падне акумулатора под 9V се задейстава алармата, ама пак няма логика да свети таблото даже да е скапан акумулатора.
                GTV 2000 T.SPARK 16V 150hp

                Comment


                • #9
                  Автономно захранване е сирената да има собствен акумулатор и дори да няма ток от основния вече, продължава да свири....но това за друго питах.
                  Бобо е прав, че акумулатора едва ли е причината.
                  Аз просто разпитвах за да се знае цялата картинка каква е, че понякога всякакви магарии стават, а и така през интернет си е живо гадаене
                  (и да, при ресетване лампите е логично да светнат само за мъничко, затова явно е, че проблемна е друг и по-сериозен)

                  Най-добре отиди внимателно всичко да се прегледа по кабели, връзки...монтажи...
                  Last edited by proper; d.m.y г., 16:26.
                  Alfa Romeo Spider 2.0 16V Twin Spark 155hp '00 Lusso

                  Comment


                  • #10
                    Прегледай масата от акумулатора към купето.
                    Важно е дали когато останат сигнални крушки да светят, дали светят ярко с пълна мощност, или мижат.
                    Също си прегледай таблото с бушоните да не е намокрено.

                    Comment


                    • #11
                      колега,щом като извадиш ключа и продължават да ти светят лампите, работата е ясна. сменяй клеморед и проверка на механиката на ключалката, тоя ключар от къде го изкопа.
                      точка

                      Comment


                      • #12
                        Мерси много! И аз се съмнявах в клемореда, но нито един електричар не каза със сигурност, че може да е тва. Сега един задочен познат каза, че имал идея, но засега не е в Бургас. А за ключаря, пробвах на Краставицата в Бургас- мисля, че е читав, но ако четат Бургазлии- и те да кажат. Днес ще пробвам и на друг ключар и после юе разказвам, щот наистина е много гаден проблем- вече трети ден не дава нишан...
                        GTV 2000 T.SPARK 16V 150hp

                        Comment


                        • #13
                          Да колега, и аз съм чувал добри отзиви за ключаря зад "Краставицата". Но ако искаш може да пробваш и при другите 2-ма по-кадърни ключари - този срещу "Барче Гъзарче" и другия е на "Кирил и Методий" в червения блок срещу автото (над кафе "Мастро Лоренцо").
                          Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                          Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

                          Comment


                          • #14
                            Оказа се, че този на Гурко ми е задочен познат, но и той казва, че проблема не е в ключа на запалването. Все пак днес ще мина и покрай другите двама. Мерси!
                            GTV 2000 T.SPARK 16V 150hp

                            Comment


                            • #15
                              значи пробвай да смениш реле L35 на таблото с бушоните. може то да залепва. или то или клемореда. 30 ампера е, може и 40 ампера да сложиш че да ти е мирна главата.

                              ПП
                              най-добре е да се измери клемореда дали при изваден ключ все още имаш захранване на 1-ва и 2-ра позиция на ключа.така ще се разбере дали е той. кой какво казал ,ако не се провери това са само ала-баланици. но щом ти светят лампите на таблото,май е ясно.
                              Last edited by kolev; d.m.y г., 17:37.
                              точка

                              Comment

                              Working...
                              X